Segítség

  • Elfelejtette vagy megváltoztatná a jelszót?

    Szerződött Partnereink dolgozói jogosultak a Partnerközpont használatára.

    A megújult honlapunkon az ügyfeleinknek a belépése megegyezik a régi honlap belépésével!

    Amennyiben Önnek még nincs jogosultsága a belépéshez vagy másik cég dolgozójaként kíván belépni, kérjük kérdezze kollégáinkat a  +36 1 481 9000 telefonszámon vagy írjon nekünk az adminisztracio@progen.hu -ra.

    Elfelejtette a jelszót? Meg kívánja változtatni a jelszót? Erre szolgál a honlapunkon a Belépés ügyfeleknek gomb megnyomása után az ELFELEJTETT JELSZÓ & ELSŐ JELSZÓ KÉRÉS funkció.

    A jelszó kezeléshez meg kell adnia az értesítési e-mail címét:

    A megadott e-mail címre a PROGEN küld egy automatikus válaszlevelet, amelyben összefoglaljuk az Ön elérhetőségéhez tartozó adatokat. Ebben látható az is, hogy mely cég(ek)nél tudja a jelszavát a válaszlevelünkben küldött linken megváltoztatni.

    Fontos: Ezzel a módszerrel minden cégnél, ahol a megadott e-mail cím szerepel, azonos lesz a jelszó! Amennyiben egy e-mail címmel több cég adatait kívánja kezelni, úgy az e-mail címmel történő belépés helyett a Névvel történő belépést kell választania,

    ehhez kérje kollégáink segítségét a fenti elérhetőségeken.

    A jelszó megváltoztatása a következő felületen történik:

  • A jelenlegi rendszeremből átemelhetők az adataim az Önök rendszerébe?

    Igen!

    A korábbi programból elektronikus formában (pl. Excel, text, dbf) kinyert törzsadatokat (pl. partnertörzs, cikktörzs, árak, stb.) indulás előtt be tudjuk konvertálni új rendszerébe, így tetemes kézi adatbevitelt takaríthat meg. A konverziót az Ön megbízása szerint elvégezhetjük óradíjas számlázással előzetes ajánlat szerint.

    Forgalmi adatok (számlák, készlet, tárgyi eszközök) átemelését egyedi keretek között, külön megbeszélés alapján vállaljuk.

     

  • Aktuális pályázati lehetőségek: GINOP-1.2.8-20 és VEKOP-1.2.6-20

    A legfontosabb információk: GINOP-1.2.8-20 és VEKOP-1.2.6-20

    • A Pályázatok benyújtása 2020. május 29. 9:00-tól 2020. november 2. 12:00 óráig lehetséges!
    • a vidéki és Pest megyei vállalkozások körét is támogatják;

      GINOP-1.2.8-20: Nem Közép-magyarországi régió

      VEKOP-1.2.6-20: Közép-magyarországi régió területe (Budapest, Pest megye)

    • Maximális mértéke az összes elszámolható költség 70%-a. Visszatérítendő támogatás, mely adott feltételek mentén vissza nem térítendővé alakul.

    • Önerő: A kapott támogatáson felüli saját forrással kell rendelkezni.

    Bővebben:

  • A Nagy Machinátor Integrált Ügyviteli Rendszerhez kérhető nyilatkozatok

    A Nagy Machinátor Integrált Ügyviteli Rendszerhez kérhető nyilatkozatok

    Nyilatkozat megnevezése

    Tárgya

     

     

    Nyilatkozat a Nagy Machinátor Integrált Ügyviteli Rendszerben számítógéppel kiállított számlák jogszabályi megfelelőségéről

     

    A PROGEN Kft. igazolja, hogy az általa fejlesztett és forgalmazott számlázó program megfelel

    • a 23/2014. (VI.30.) NGM rendeletnek, mely szerint számítógéppel számlát kiállítani csak úgy lehet, ha biztosítva van, hogy a program kihagyás vagy ismétlés nélkül írja a sorszámozást,
    • a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet" módosításaként kiadott 2/2015. (II.3) NGM rendelet 11/A. §-a szerinti "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" elnevezésű funkcióval is rendelkezik.
    • Lehetővé teszi az „Online számla adatszolgáltatást” a 2007. évi CXXXVII. törvény (Áfa törvény) 10. melléklet 5. pontjának és a 2/2018 (VI.1) PM rendeletnek megfelelően.

     

    Nyilatkozat a Nagy Machinátor Integrált Ügyviteli Rendszer jövedéki nyilvántartásának megfelelőségéről

     

    A PROGEN Kft. igazolja, hogy az általa fejlesztett és forgalmazott Nagy Machinátor Integrált Ügyviteli  Rendszer v.3.1.106 és későbbi verziói a jövedéki adóról szóló 2016. évi LXVIII. törvény egyes rendelkezéseinek a végrehajtásáról szóló 45/2016. (XI. 29.) NGM rendelet egyes paragrafusainak megfelel.

     

    Írja meg nekünk a nyilatkozat@progen.hu -ra, hogy melyik nyilatkozatra, milyen sürgősséggel van szüksége és kollégáink elküldik Önnek a kért nyilatkozatot.

  • A sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerhez kérhető nyilatkozatok

    A sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerhez kérhető nyilatkozatok

     

    Nyilatkozat megnevezése

    Tárgya

     

     

    Nyilatkozat a sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerben számítógéppel kiállított számlák jogszabályi megfelelőségéről

     

    A PROGEN Kft. igazolja, hogy az általa fejlesztett és forgalmazott számlázó program megfelel

    • a 23/2014. (VI.30.) NGM rendeletnek, mely szerint számítógéppel számlát kiállítani csak úgy lehet, ha biztosítva van, hogy a program kihagyás vagy ismétlés nélkül írja a sorszámozást,
    • a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet" módosításaként kiadott 2/2015. (II.3) NGM rendelet 11/A. §-a szerinti "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" elnevezésű funkcióval is rendelkezik.
    • Lehetővé teszi az „Online számla adatszolgáltatást” a 2007. évi CXXXVII. törvény (Áfa törvény) 10. melléklet 5. pontjának és a 2/2018 (VI.1) PM rendeletnek megfelelően.

     

    Nyilatkozat a sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszer jövedéki nyilvántartásának megfelelőségéről

     

    A PROGEN Kft. igazolja, hogy az általa fejlesztett és forgalmazott sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszer v.3.0.70 és későbbi verziói a jövedéki adóról és a jövedéki termékek forgalmazásáról szóló 2016. évi LXVI. törvény a 45/2016. NGM rendelet és a 4006/2017. NAV tájékoztató hatálybalépésétől kezdődően a jövedéki nyilvántartás egyes paragrafusainak megfelel.

     

     

     

    Nyilatkozat a sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszer adóraktári nyilvántartásának megfelelőségéről

     

    A PROGEN Kft. igazolja, hogy az általa fejlesztett és forgalmazott sERPa Moduláris Integrált Vállalatirányítási Rendszer (továbbiakban program) v.3.0.52 és későbbi verziói a jövedéki adóról és a jövedéki termékek forgalmazásáról szóló 2003.évi CXXVII. törvény (továbbiakban Jt.) egyes rendelkezéseinek végrehajtását tartalmazó, 8/2004. (III. 10.) PM rendelet (továbbiakban Vhr.) egyes paragrafusainak az alábbiak szerint felel meg.

     

    Írja meg nekünk a nyilatkozat@progen.hu -ra, hogy melyik nyilatkozatra, milyen sürgősséggel van szüksége és kollégáink elküldik Önnek a kért nyilatkozatot.

  • HELP-Súgó funkciót hogy érhetem el?

    Rendszereink súgói a következő linkeken érhetők el:  

    sERPa 

    Nagy Machinátor

    A Súgóaz F1 gombbal elérhető  a programon belül is; helyzetérzékenyen juttat el az adott funkció leírására.

  • Hogyan adhatom át a programomat más cégnek, egyéni vállalkozónak?

    Igen! Az Ön programja érték!

    Amennyiben rendszerét már nem használja, lehetősége van felhasználói jogának átruházására.

    Az átruházás regisztrációs díja 10.000 Ft, előfeltétele az érvényes Terméktámogatás. Terméktámogatási Csomaggal nem rendelkező program átruházása esetén a Terméktámogatási Csomagra való visszatéréshez szükséges, hogy a Terméktámogatási Csomagra vonatkozó elmaradt díjat utólag rendezni kell.

    Az átruházás során az új felhasználónak szerződnie kell a PROGEN Kft-vel is, ezért kérjük keresse fel munkatársainkat, akik tájékoztatják a pontos teendőkről.

     

  • Hogyan teljesíthető az Adóhatósági Ellenőrzési Adatszolgáltatás?

    Háttér:

    2/2015. NGM rendelet: Számlázó programokkal szembeni követelmények változása 2016. január 1-jétől

     

    "A számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet módosításáról szóló 2/2015. (II. 3.) NGM rendelet értelmében 2016. január 1-jétől változik azoknak a jogszabály által meghatározott követelményeknek a köre, amelyeknek az adózó által használt számlázó program meg kell, hogy feleljen.

    A korábbiakhoz képest új előírás, hogy 2016. január 1-jétől minden számlázó programnak rendelkeznie kell egy olyan önálló, de a programba beépített, "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" elnevezésű funkcióval, amelynek elindításával adatexport végezhető

    a kezdő és záró dátum (év, hónap, nap) megadásával meghatározható időszakban kibocsátott számlákra, illetve

    a kezdő és a záró számlasorszám megadásával meghatározható sorszámtartományba tartozó számlákra.

    Adatexportnak minősül az adóalany által elektronikus adathordozón tárolt adatoknak az adóhatóság rendelkezésére bocsátása a számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet 2. melléklete szerint és a 3. mellékletben meghatározott adatszerkezetben.

    A fentiek szerinti "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" funkció célja az egységes ellenőrzési adatszolgáltatás elősegítése, melynek keretében az adózó által elektronikus adathordozón tárolt - számlákra vonatkozó - adatok rendelkezésére bocsátása bármely számlázó program használata esetén gyorsan és egységes szerkezetben valósulhat meg.

    Nemzeti Adó- és Vámhivatal"

     

    A Rendelet a következő 11/A. §-sal egészül ki: "11/A. § A számlázó programnak olyan önálló, de a programba beépített, "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" elnevezésű funkcióval kell rendelkeznie, amelynek elindításával adatexport végezhető a) a kezdő és záró dátum (év, hónap, nap) megadásával meghatározható időszakban kibocsátott, illetve b) a kezdő és a záró számlasorszám megadásával meghatározható sorszámtartományba tartozó számlákra."

    http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK15010.pdf

     

    A gyakorlat bizonyos esetekben megköveteli - például akkor, ha az exportált adatállomány rendkívül nagyméretű - a Rendelet pedig kifejezetten nem tiltja, hogy az "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" több fájlra darabolja a szolgáltatandó adatokat. Az adatszolgáltatásra kötelezett adózó felelőssége, hogy a részletekben végrehajtott adatszolgáltatás teljes körű legyen és megfeleljen az előírásoknak.

    A 2016. január 1-jét megelőzően kiállított számlák tekintetében a számlázó programnak nem kötelező az adatexportot biztosítani. Ezzel együtt a 2016. január 1-jén vagy azt követően kiállított, de egy korábbi számlát módosító, érvénytelenítő számla vonatkozásában az adatexportot már biztosítani kell.

    Természetesen az adózó dönthet úgy, hogy a 2016. január 1-jét megelőzően kiállított számlák esetében is biztosítja az "adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" funkció használatával történő adatexportot.

    https://nav.gov.hu/nav/ado/afa/A_szamlazo_programok_20151007.html

    http://www.nav.gov.hu/ oldalon elérhető egy PDF fájl  Gyakran ismételt kérdések a számlázó program"adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" elnevezésű új funkciójával összefüggésben , melyben a NAV a funkció működésével kapcsolatosan válaszol a legfontosabb kérdésekre. Megjelenés dátuma: 2015.11.11.

    Rendszereinkhez bővebb segítséget talál a sERPa HELP-ben és a Nagy Machinátor HELP-ben .

  • Hogyan tudok hibát bejelenteni, segítséget kérni a rendszerrel kapcsolatban?

    Terméktámogatással rendelkező partnereink igénybe vehetik a Központi Tanácsadó Szolgálatunkat, ahol hozzáértő kollégáink várják a hívásokat.

     

    Központi Tanácsadó Szolgálat

    A Központi Tanácsadó Szolgálat a program működésével kapcsolatos kérdésekben munkanapokon 8:30 és 16:30 között áll Partnereink rendelkezésre. A szolgáltatás keretében a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdéseket válaszolja meg az ERP tanácsadó, maximum 15 perc/alkalom időtartamban, az alábbi témákban:

    - programhiba* bejelentése,

    - programmódosítási, fejlesztési javaslatok bejelentése,

    - a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdések megválaszolása.

    Szükség esetén helyszíni kiszállással, vagy (a technikai feltételek fennállása esetén) interneten keresztül is orvosolni tudjuk problémáit.

    A Terméktámogatás folyamatáról honlapunkon tájékozódhatnak.

    Elérhetőségeink:

    sERPa:

    +36-1 481-9003

    support@serpa.hu

    Nagy Machinátor:

    +36-1 481-9002
    support@nagymachinator.hu

    IT üzemeltetés:

    +36-1 481-9013
    ituzemeltetes@progen.hu

     

    * Kérjük a program által kiírt hibaüzenetet képernyőképpel, vagy pontos szöveggel a hibabejenletésbe betenni.

    (A programokban előforduló és a PROGEN Kft. tesztkörnyezetében is reprodukálható olyan egyértelmű programüzenettel járó alkalmazási zavar tekinthető hibának, amely mérsékli programok használati értékét, vagy megakadályozza azok rendeltetésszerű használatát.)

  • Hogyan tudok új érvényesítő kódot kérni?

    Honlapunk jelszóval védett részén belépés után bármelyik élő szerződéséhez kérhet érvényesítő kódot, melyet automatikusan e-mailben küldünk el nálunk korábban rögzített e-mail címére.

    Ha még nincs belépési jogosultsága, központi számunkon (06-1-481-9000) kollégáinktól kérhet munkanapokon 8:30-16:30 között, a PROGEN Kft. rendelkezésre állási idejében.

    Ha nincs Internet hozzáférése, a programérvényesítő kódot telefonon vagy faxon is el tudjuk juttatni Önhöz.

     

    A 3.1.64-es verziótól kezdve a Nagy Machinátort szoftverkulccsal is lehet használni.

    Szoftverkulcsra érvényesítő kódot csak kollégáink tudnak adni Önnek, forduljon hozzájuk telefonon, vagy emailben a kulcs@progen.hu -n.

    Kérjük - az egyszerűbb ügyintézés elősegítésére - előtte olvassa el részletes leírásunkat a szofverkulcskérés alatt.

  • Mi a Vállalkozz digitálisan! program előnye?

    Vállalkozz digitálisan! - Modern Vállalkozások Programja

    Modern Vállalkozások Programja GINOP - 3.2.1.

     

    A Modern Vállalkozások Programja -  Vállalkozz digitálisan!" (GINOP-3.2.1) azzal a küldetéssel jött létre, hogy a hazai vidéki mikro-, kis- és középvállalkozások számára segítséget adjon a korszerű informatikai megoldások, eszközök megismerésben, azok bevezetésében, kiválasztásában.

     

    A GINOP-3.2.1 pályázaton ERP szoftver és ezt kiszolgáló hardver vásárlására pályázhat.

    Ön egyedi kedvezménnyel juthat hozzá a sERPa Integrált Vállalatirányítási rendszerünkhöz, mivel a PROGEN Kft. a pályázat minősített szállítója: www.vallalkozzdigitalisan.hu

    Regisztrálok a kedvezményért! 

    Válassza a sERPa Integrált Vállalatirányítási rendszert pályázatához, mert

    • - saját fejlesztésű termékünk hatékony, gazdaságosan bevezethető és üzemeltethető megoldásokat nyújt
    • - több mint 20 év szakmai tapasztalat áll mögöttünk
    • - több mint 2000 gazdálkodó szervezetnél üzemeltetik cégünk termékeit
    • - egyedi projektekben is állunk ügyfeleink rendelkezésére
    • - 10% kedvezményt adunk a programban regisztrált cégek számára a sERPa moduljainak licencdíjából

    Amennyiben pályázni szeretne, keresse fel kollégánkat, hogy egyedi ajánlatot állíthassunk össze, mellyel elindulhat a pályázaton.  (Wernitzer Éva)


    Ismerje meg Ön is a programot, és regisztráljon, hogy ezáltal kedvezményekben részesüljön a sERPa rendszer moduljainak díjából és kihasználhassa a pályázat kínálta lehetőségeket!


    Tekintse meg  partnereinket , akik már minket választottak. A sERPa Integrált Vállalatirányítási rendszer további lehetőségeiről a honlapunkon tájékozódhat.

     

  • Milyen költségekkel kell számolni egy bevezetésnél?

    A felmerülő költségek három csoportba sorolhatók:

    1., hardver, operációs rendszer és adatbázis-kezelő költségei;

    2., az ügyviteli rendszer licencköltsége (vételár, bérleti díj, terméktámogatás);

    3., a bevezetéssel és a későbbi tanácsadói támogatással járó munkadíj jellegű költségek.

     

    Az első ponthoz tartozó számokat csak a jelenlegi állapot felmérése és a kívánt igények ismeretében lehetséges megmondani. Befolyásoló tényező lehet még például a több telephelyes kiépítés, a mozgó területi képviselők rendszerbe kapcsolása vagy a mobil raktározás szükségessége.

    A második pont esetében a licencérték meghatározásán túlmenően alapvető kérdés, hogy megvásárolni (akár részletre) vagy bérelni (folyamatosan vagy lízing-szerűen) kívánják a programot.

    A harmadik pont költsége nagyságrendileg tipikusan összemérhető a második ponttal (vagy alatta marad). A bevezetést követően átalánydíjas tanácsadói megállapodás keretében, vagy eseti számlázás alkalmazásával nyújtunk helyszíni vagy távoli eléréssel segítséget (a terméktámogatás keretében biztosított telefonos segítségnyújtáson túlmenően).

     

    Mindezen költségeket (amennyiben van futó pályázati lehetőség) pályázat keretén belül el lehet számolni a pályázat adta keretek között.

     

  • Milyen hoszting szolgáltatásokat tudok Önöknél igénybe venni?

    Felhasználva két évtizedes IT tapasztalatunkat, portfóliónkat kibővítettük programüzemeltetési szolgáltatással. A szolgáltatás keretében a legkorszerűbb eszközöket, magas szintű szakmai tudást és rendelkezésre állást biztosítunk azon ügyfeleink részére, akik sERPa vagy Nagy Machinátor rendszerük üzemeltetését nem saját szerveren kívánják megoldani. A szolgáltatás keretében nagy kapacitású szervert, tárhelyet, vírusvédelmet és rendszerfelügyeletet kínálunk.

    A részleteket megtalálhatják a felhő szolgáltatások címszó alatt honlapunkon.

  • Milyen oktatásokat vehetünk igénybe?

    A rendszereink bevezetésének részeként:

    Az oktatás ütemtervét előzetesen közösen egyeztetjük, hogy a lehető leghatékonyabb módon történjen meg. Ez lehet egyéni és csoportos formában is, a végső felhasználói számtól függően. Bővebb információkért kérjük forduljon kollégáinkhoz az info@progen.hu -n.

    Továbbképzések, újdonságok:

    Ügyfeleink részére havi rendszerességgel tartunk költséghatékony csoportos oktatásokat és továbbképzéseket.

    A rendszeres oktatások az alábbi témaköröket fedik le:

    • Pénzügy, számlázás (vevő, szállító, bank, pénztár, külkereskedelem modulok);
    • Főkönyv (főkönyv, tárgyi eszköz, témaelszámolás);
    • Készletgazdálkodás;
    • Bérszámfejtés
    • Újdonságok, új modulok.

    Folyamatban lévő oktatási ajánlatainkat bejelentkezés után az Aktualitások menüpont alatt olvashatják.

  • Rendelkezik-e a vállalat minőségbiztosítási tanúsítvánnyal?

    Természetesen igen. A PROGEN Kft. korán felismerte a kiváló minőség fontosságát, ezért már 1998. őszén megszereztük az ISO 9001 nemzetközi minőségbiztosítási tanúsítványt, amely az alábbi tevékenységi köröket tartalmazza: Szoftverfejlesztés, értékesítés és szaktanácsadás, hardverértékesítés, szerviztevékenység és hálózatépítés, grafikai szolgáltatások.

    Minőségirányítási rendszerünk minősítését és felülvizsgálatát 1998. óta a világ vezető minőségellenőrző, vizsgáló és tanúsító szervezete - az SGS Csoport magyarországi leányvállalata - az SGS Hungária Kft. végzi.

    Szolgáltatásunk állandóan kiváló minőségét a folyamatok optimalizálásával, ellenőrzésével garantáljuk. A projekteket támogató szervezeti változás szükségessé tette a minőségirányítási rendszer dokumentációjának 2009. évi átalakítását. Célunk olyan rendszer bevezetése volt, amely lehetővé teszi, hogy ügyfeleink időtől és helytől függetlenül magas színvonalú szolgáltatást kapjanak, és tevékenységünket folyamatosan fejleszteni tudjuk.

    2011-ben az ISO 9001:2008 szabvány megújítása hibátlan eredménnyel valósult meg, ami az új rendszer sikeres bevezetését és fenntartását tükrözi.

  • Rendszerkövetelmények a Nagy Machinátor rendszerhez

    Rendszerkövetelmények

    A Program Üzembe Helyezéséhez előfeltételeként megadott legkisebb hardver és szoftver környezet.

    Terminál

    Minimum

    • 2 GHz-es 32 bites (x86) vagy 64 bites (x64) processzor,
    • 4 GB RAM
    • 4 GB szabad winchester terület
    • 800 x 600 képpontos monitor
    • Windows 8 operációs rendszer + .Net keretrendszer 4.5 verzió.

    Ajánlott

    • Intel Core i5 vagy azonos kategóriájú processzor
    • 8 GB RAM
    • gyors, nagy kapacitású winchester vagy szilárdtest-meghajtó (SSD)
    • 1024×768 képpontos, vagy ennél nagyobb felbontású monitor
    • Windows 10 operációs rendszer + .Net keretrendszer 4.6 vagy frissebb.

    A PROGEN támogatja a Nagy Machinátor Windows 10-en történő használatát, a következő kiadásokon: Windows 10 Pro, Windows 10 Enterprise.
    A Nagy Machinátor az aktuálisan támogatott karbantartási ágakon futtatható, beleértve a Current Branch és a Current Branch for Business ágakat, illetve a hosszútávú karbantartási ágakat (Long-Term Servicing Branch - LTSB).

    Nyomtató

    • tetszőleges, Windows-ból használható mátrixnyomtató, lézernyomtató vagy tintasugaras nyomtató

    Javasolt komponensek

    • Internet-kapcsolat megfelelően beállított tűzfallal (lehet külső hardver is)
    • operációs rendszerek automatikus frissítése
    • vírusvédelem automatikus frissítéssel

    Szerver

    • szerver komponensek használata (processzor, alaplap, ház)
    • minimum 8 GB ECC RAM
    • hibatűrő RAID winchester architektúra
    • mentés, archiválás ( DVD író / cserélhető meghajtó / szalagos / NAS mentés / mentés a felhőbe)  
    • szünetmentes tápegység
    • szerver operációs rendszer

    Kis felhasználószám (1-3) esetén nincs szükség dedikált szerverre, egy gyors terminál is működhet szerverként. A Nagy Machinátor Integrált Ügyviteli Rendszer szerver programja bármekkora felhasználószám esetén kliens operációs rendszereken is futtatható, de nagyobb gépszám (10 felett) esetén a Nagy Machinátor Integrált Ügyviteli Rendszertől független okok miatt (megbízhatóság, tartománykezelés) szerver operációs rendszer használatát javasoljuk.

     

    Mindazonáltal fontos megjegyezni, hogy a megfelelő sebességű működés minden esetben más és más hardver alkalmazását kívánja meg (pl. a felhasználószám és a napi forgalom függvényében).
    Pontos adatokat az Önök jelenlegi helyzetének és igényeinek ismeretében személyes konzultáció után tudunk mondani.

  • Rendszerkövetelmények a sERPa rendszerhez

    Rendszerkövetelmények

    Szerver

    • szerver komponensek használata (processzor, alaplap, ház)
    • szünetmentes tápegység
    • hibatűrő SSD vagy HDD RAID architektúra
    • hibajavító vagy hibatűrő memória
    • mentés, archiválás (DVD író/DAS/NAS/SAN/szalagos mentés)
    • behatolás védelem (tűzfal/UTM/IPS)
    • vírusvédelem
    • operációs rendszer: legalább Windows 2014 Server (Követelmény)
    • adatbáziskezelő: legalább Microsoft SQL Server 2016 (Követelmény)   
    • Fontos feltétel a Microsoft SQL ServerTM   2016 vagy annál magasabb verziójának megléte a megfelelő licenc mennyiséggel. (Követelmény)

    Terminál

    Minimum:

    • 2GHz-es 32 bites (x86) vagy 64 bites (x64) processzor,
    • legalább 4GB RAM
    • legalább 1 Gigabyte rendelkezésre álló tárterület, gyors winchester vagy szilárdtest-meghajtó (ssd),
    • XGA (1024 x 768) vagy nagyobb felbontású videokártya és monitor,
    • operációs rendszer: legalább Windows 8.1.
    • Szükség esetén MS Office 2010 vagy újabb/Open Office legfrissebb verziója.

    Javasolt:

    • 3GHz-es 32 bites (x86) vagy 64 bites (x64)processzor,
    • legalább 8GB RAM,
    • legalább 256 SSD,
    • FHD (1920 x 1080) vagy nagyobb felbontású videokártya és monitor,
    • operációs rendszer: Windows 10.
    • Szükség esetén MS Office 2016 vagy újabb/Open Office legfrissebb verziója.

    A sERPa az aktuálisan támogatott karbantartási ágakon futtatható, beleértve a Current Branch és a Current Branch for Business ágakat, illetve a hosszútávú karbantartási ágakat (Long-Term Servicing Branch - LTSB)

    Nyomtató

    • tetszőleges Windows-ból használható lézernyomtató vagy tintasugaras nyomtató

    Mindazonáltal fontos megjegyezni, hogy a megfelelő sebességű működés minden esetben más és más hardver alkalmazását kívánja meg (pl. a felhasználószám és a napi forgalom függvényében). Pontos adatokat az Önök jelenlegi helyzetének és igényeinek ismeretében személyes konzultáció után tudunk mondani.

  • Számlázó program bejelentési kötelezettség

    Az alábbi tájékoztatást adjuk a SZAMLAZO nyomtatvány kitöltéséhez.

    A rendelet:

    23/2014. (VI.30.) NGM rendelet a számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről

    A számlázó program beszerzését is és a használat befejezését egyaránt be kell jelenteni.

     

    Benyújtásra kötelezett:

    Az adóalany. Amennyiben Ön szolgáltatás nyújtása keretében harmadik fél részére biztosítja a szoftver használatát - számlát állít ki a megbízó részére a programmal - a bejelentést a megbízónak (mint adóalanynak) kell megtennie.

     

    Bejelentési határidő:

    Beszerzés bejelentése esetén a használat megkezdése után 30 napon belül.

    Használatból történő kivonás esetén a használat befejezése után 30 napon belül.

     

    A nyomtatvány, amit ki kell tölteni, és a NAV tájékoztatója érhető el: LETÖLTÉS

     

    A nyomtatvány kitöltéséhez további segítséget talál a letöltések menüpontban mindkét rendszerünkhöz.

  • Több telephelyen milyen módon tudom használni a rendszert?

    Online (interneten keresztül működő) vagy - a Nagy Machinátor esetében - offline (a központ és a telephelyek között állandó kapcsolatot nem igénylő) letesztelt megoldásokkal is tudunk szolgálni.

    A Nagy Machinátor legújabb offline megoldásáról a http://www.progen.hu/nm/help/al_offlb.htm  oldalon olvashatnak.

     

  • Tudok on-line adatváltozást bejelenteni?

    Igen!

    - Partnerközpontunkon keresztül bejelentkezett felhasználóink a Partneradatok menüpontban a Szerkesztés gombbal

     

    egy adatbeviteli felületen:

    jelezheti adatváltozását felénk;

    - vagy írhat levelet az info@progen.hu -ra.

  • Van-e lehetőség e-számla igénylésre a PROGEN-től?

    Igen! 2011-től folyamatosan áttérünk az e-számlázásra ügyfeleink irányában.

    Az e-számlák kiállítása sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerrel történik. Az elektronikus aláírással és időbélyegzővel történő ellátást, valamint a kézbesítést az e-számla szolgáltató partnerünk, Számlaközpont Zrt. végzi (Számlaközpont).

    Az e-számlázás környezetkímélő és komoly költségmegtakarítást is eredményez. Megszűnik a postaköltség, és a számlák gyorsabban jutnak el a címzettekhez. Gyorsabbá válik a számlák készítése, és szükség esetén a visszakeresésük is.

    Az elektronikus számla tartalmát tekintve megfelel a hagyományos, papíralapú számlának, azonban nem nyomtatott, hanem elektronikus dokumentumként (állományként), szabványokban rögzített módon (PDF, XML formátumban) készülhet el. Az eredeti hiteles számlapéldánynak az elektronikus állomány minősül. Ezt az állományt kell elektronikus csatornán (e-mail, web, stb.) az ügyfél, vevő részére eljuttatni és mindkét félnek megőrizni, valamint az esetleges ellenőrzések alkalmával bemutatni.

  • Meghatalmazott személy bejelentése és információk a Partnerközpont használatához

    Tájékoztatjuk Partnereinket, hogy a PROGEN frissíti ügyfél adatbázisában a Kapcsolattartók (Meghatalmazottak) adatait, és megújítja a PROGEN terméktámogatási csoportjának elsődleges kommunikációs csatornájához, - a Partnerközponthoz - kapcsolódó hozzáféréseket. Amelyik munkatársuk neve, e-mail címe és telefonos elérhetősége nem szerepel az önök által elküldött, hivatalosan aláírt meghatalmazásban, rendszerünkből törlésre kerül, ezért kérjük szíves közreműködésüket, abban hogy jól használható adatbázist hozzunk létre - amely alapján az Önök számára fontos információkat el tudjuk juttatni minden érintett munkatársuk számára.

    Szolgáltatás megrendelését a jövőben csak bejelentett, Meghatalmazott személyektől fogadunk el. Amennyiben nem bejelentett személy fordul a PROGEN-hez, a Kulcsfelhasználót tájékoztatjuk, annak érdekében, hogy a Meghatalmazott személyek listáját szükség szerint ki tudja bővíteni.
    (A Meghatalmazottak bejelentését írásban kérjük.)

     

    Meghatalmazott személy bejelentése

    Az első bejelentést a Meghatalmazottak listája nevű nyomtatványon tehetik meg, melyhez fontos információkat tartalmazó kitöltési útmutatót mellékeltünk. Kérjük, ezeket figyelembe véve töltsék ki a nyomtatványt!

    Meghatalmazott személyt akkor kell bejelenteni amikor:

    • első bejelentés (vagy meglévő Partnereinknél az adategyeztetés még nem történt meg),
    • vagy a bejelentett Meghatalmazott személyekben, adataikban változás történt.

    A nyomtatványt a Felelős vezető aláírásával fogadjuk el.

     

    Partnerközpont jogosultság igénylése

    Terméktámogatással rendelkező Partnereinkkel történő kommunikáció elsődleges csatornája a Partnerközpont, a PROGEN Kft. saját fejlesztésű sERPa modulja, amely biztosítja a védett tartalmak elérését és a támogatási tevékenységgel kapcsolatos ügyintézés nyomon követését. Az adatbiztonság érdekében a hozzáférést szigorú biztonsági intézkedések keretében adjuk át, kizárólag a megfelelő jogosultsággal bíró személyeknek.

    Partnerközpont jogosultságot akkor kell igényelni

    • ha a Meghatalmazott személyek bejelentése során Önök a már megadott Partner központ Kulcsfelhasználón, kívül további személyeknek kívánnak jogosultságokat adni,
    • vagy a meglévő jogosultságokat módosítani, törölni kívánják.

    A kitöltési útmutató alapján látható, hogy - a kulcsfelhasználó teljeskörű - jogosultságán kívül csökkentett jogosultságok megadására is van mód - amennyiben cégük számára ez szükséges lehet. Mindegyik jogosultsághoz több személyt is meg lehet adni és nem kötelező mindegyiket kitölteni. Lényeges, hogy csak azokat a felületeket fogják elérni a Partnerközpontban, amelyek a kitöltési útmutatóban jelezve lettek.
    Ezt a nyomtatványt a Felelős vezető vagy a már bejelentett Kulcsfelhasználó aláírásával van módunkban elfogadni.

     

    A nyomtatványok elérhetősége:

    A bejelentés nyomtatványait és a kitöltési útmutatókat a Partnerközpont/Letöltések oldalán találhatja:

    • Meghatalmazott személy bejelentése és
    • Partnerközpont jogosultság igénylés

     

    Partnerközpont belépéssel még nem rendelkező ügyfeleink az adminisztracio@progen.hu címen kérhetnek kollégáinktól nyomtatványt.

     

    A kitöltött - és aláírással ellátott - iratot kérjük, az adatbekero@progen.hu-ra küldje el.

     

    Bejelentkezés a Partnerközpontba

    Újonnan regisztrált meghatalmazott személyek, (akiknek az e-mail címét már rögzítettük a PROGEN Partnerközpontjában,) vagy a már jogosultsággal rendelkező személyek, akik elfelejtették jelszavukat a Belépés ügyfeleknek gomb megnyomása után válasza az Elfelejtett Jelszó / Jelszó kérés funkciót, amely a jelszót a megadott e-mail címre elküldi. Természtesen a jelszó az első belépés után megváltoztatható.

    Azok, akinek korábban már volt jogosultsága, és a meghatalmazás során az nem változik, a belépéshez az előző honlapon érvényes webes felhasználónevet vagy e-mailcímet és jelszót tudják használni.

    (Fontos tudni, hogy azoka Partnerközpontba belépők, akik több Partnerünk nevében be kívánnak jelentkezni, mindenképpen felhasználó névvel kell, rendelkezzenek. E-mail címmel csak egy megadott Partner adatait tudják elérni. Jellemzően ez azoknál a könyvelőknél, IT Kapcsolattartóknál fordul elő, akik több PROGEN Partnerrel kapcsolatban kívánnak adatot kezelni a Partnerközpontban. )

    Ha nehézsége adódik, vagy felhasználónevet kérne már bejelentett, megfelelő jogosultsággal rendelkező Partner dolgozó, a +36 1 481 9000 telefonon, vagy az adatbekero@progen.hu e-mail címen várják munkatársaink jelentkezését.

    Köszönjük közreműködésüket, fentiek cégeink GDPR megfelelőségét is erősítik!
    PROGEN Kft.